VDU reklamos kampanija „Visapusis išsilavinimas ateities kūrėjams” – itin pastebimos virtualioje erdvėje dėl keistų, netikėtų ir šmaikščių jose iškeltų temų.

Jomis, pasak VDU Žemės ūkio akademijos atstovės spaudai Živilės Mediekšienės, siekiama įtvirtinti Universiteto artes liberales studijų modelio išskirtinumą ir atpažįstamumą, aiškinti apie plačias tarpdiscipliniškumo ir dalykų derinimo galimybes, nes platus išsilavinimas yra tai, kas suteikia pranašumą darbo rinkoje ir ugdo visapusiškas asmenybes, kurios siekia nuolat tobulėti, yra kūrybiškos bei kritiškai mąstančios. Būtent tokių, anot jos, idėjas generuojančių kūrėjų reikia dabarties ir ateities sparčiai kintančiam pasauliui.

Kampanijai įgyvendinti buvo pasirinktos dvibubos reikšmės frazės ir iliustracijos, kviečiama į reiškinius žiūrėti plačiau, iš kelių perspektyvų. Pavyzdžiui, iliustracijoje ir šūkyje apie spiečių aliuzija yra į inžinerijos ir žemės ūkio mokslų studijų derinimą. Spiečius paprastai yra naudojamas apibūdinant tiek dronų, tiek ir bičių būrį.

GIPHY App Key not set. Please check settings