in

„Zico“ kokosų vandens kūrėjas išpirks prekės ženklą iš „Coca-Cola“

Asociatyvi nuotrauka

Bendrovės „Zico Beverages“ įkūrėjas Markas Rampolla (Markas Rempola) ketina susigrąžinti šio prekės ženklo kokosų vandens gamybą, prieš septynerius metus parduotą JAV gaiviųjų gėrimų gamybos milžinei „Coca-Cola Co.“.

Rizikos kapitalo bendrovė „PowerPlant Ventures“, kurios bendrasavininkas yra M. Rampolla, paskelbė pasiryžusi išpirkti „Zico“ prekės ženklą ir jo pavadinimą pakeisti į „Zico Rising“.

„Zico“ kokosų vanduo Jungtinių Valstijų rinkoje debiutavo 2004 metais, šio prekės ženklo pradiniam savininkui pareiškus, jog jis atrado nuostabias kokoso savybes savanoriavimo Taikos korpuse Centrinėje Amerikoje metu.

2013-aisiais M. Rampolla šį prekės ženklą pardavė „Coca-Cola Co.“, tačiau pernai ši gaiviųjų gėrimų gamybos milžinė paskelbė maždaug 200 prekės ženklų, įskaitant „Zico“, atsisakymo planus. M. Rampolla pasinaudojo proga atgaivinti jo sukurtą prekės ženklą.

Komentarai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Loading…

0