in

„SeeNext“: šiemet labiausiai pigo vanduo, o brango – saulėgrąžų aliejus

Asociatyvi nuotrauka

Per 2020 metus penkiuose didžiuosiuose prekybos tinkluose labiausiai atpigo negazuotas vanduo, o labiausiai pabrango saulėgrąžų aliejus, skelbia tyrimų bendrovė „SeeNext“.

Bendrovės duomenimis,  mineralinio negazuoto vandens kaina prekybos tinkluose vidutiniškai per metus sumažėjo 23,3 procento. Taip pat pigo sviestas (18,2 proc.), viščiukas broileris (13,8 proc.), fermentinis sūris (10,9 proc.), vištų kiaušiniai (8,3 proc.) bei grietinė (2,3 proc.).

Per metus labiausiai pabrango saulėgrąžų aliejaus (23,1 proc.), grikiai (16,7 proc.), šviesus alus (15,4 proc.) ir degtinė (13,2 proc.).

Pastebima, jog vaisių ir daržovių kategorijos prekių kainos pasižymėjo ryškiausiu kainų nepastovumu iš visų produktų grupių ir svyravo visuose prekybos tinkluose. Didžiausi šios prekių kategorijos kainų svyravimai buvo „Norfos“ prekybos tinkle (2,3 euro), mažiausias svyravimas – „Maximos“ (1,4 euro).

Pasak bendrovės, vaisių ir daržovių kainų pokyčiai išryškėjo skirtingų sezonų metu: kainos, pakilusios pavasario ar vasaros laikotarpiu, vėl sumažėjo šaltuoju laikotarpiu metų pabaigoje. Bananų kaina buvo pakilusi ankstyvojo pavasario laikotarpiu, obuolių ir bulvių kainos buvo aukščiausios vėlyvosios vasaros laikotarpiu.

Metinio tyrimo metu bendrovė lygino 22-jų dažno vartojimo prekių krepšelio kainas. Į jų lyginimą įtraukti tie produktai, kuriuos pavyko įsigyti bent 10 kartų iš 12-os per 2020 metus vykdytų pirkimų.

Komentarai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Loading…

0